اخبار فرهنگی و اجتماعی

اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس/ ثبت بیش از ۷۰۰۰ درخواست در سامانه سپند تاکنون

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به آغاز ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خرداد در سامانه سپند، پایان مهلت ثبت‌نام ها را تا ۳۱ خرداد ماه اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه این ثبت نام در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) انجام می‌شود، اظهار کرد: این ثبت نام بر اساس آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوبه هیأت وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند. در این سامانه اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

ضامنی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰۰ درخواست در سامانه سپند ثبت شده است، گفت: از ۲۵ خرداد الی پایان مرداد ماه نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تائید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان از والدین دانش آموزان خواست تا حتما از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام کنند و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند.

انتهای پیام 

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه