اخبار حوادث

برای ادامه مسیر نورانی و خدمت باید انتخاب با بصیرت داشت

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: اگر بخواهیم مسیر نورانی و خدمت رئیس‌جمهور شهید ادامه پیدا کند باید انتخابی همراه با بصیرت داشته باشیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد دوشنبه ۴تیرماه در برنامه “شکوه خدمت در مسیر دانایی” کانون همدان به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور خدمت و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: روز ۸ تیرماه یک روز سرنوشت ساز است که مردم ما پای صندوق آمده و سرنوشت خود را برای چهار سال تعیین می‌کنند البته به ظاهر چهارسال است ولی اقدامات و تصمیماتی که در این چهار سال لحاظ می‌شود تأثیرش را برای سال‌ها می‌گذارد.
وی با اشاره به نقش مهم مجموعه کانون در رشد، پویایی و تکامل سرمایه‌ها، بیان کرد: در دوران کودکی و نوجوانی شخصیت شکل گرفته و یکی از مراکزی که می‌تواتند در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرمین اثر بگذارد کانون است که با قدمت بیش از ۵۰ ساله خود اقدامات بسیار خوبی به ویژه در دولت سیزدهم که دولت مردم بود، داشت.
استاندار همدان گفت:  کانون در کنار نهاد کتابخانه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی در رشد نسل آینده اثرگذار است. 
وی به انتخابات ۸ تیر اشاره و تصریح کرد: انتخابات سرنوشت کشور و آینده مردم را رقم زده و اکنون به واقع ما در نقطه عطف تاریخ کشور قرار داریم که البته باید مسیر را بدرستی تعیین کنیم، مسیری که رشد و سلامت کشور را تضمین کند و یا اینکه با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکوت، سکون برده و عقب گرد داشته باشیم.
قاسمی‌فرزداد به بی‌توجهی و سومدیریت دولت یازدهم و دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: این سو مدیریت باعث افزایش تورم و قیمت‌ها به صورت فاجعه باری شد که حتی در دولت دوازدهم همه چیز رها شد و ما شاهد ۱۰ برابری قیمت‌ها در خودرو،  خانه، زمین و… بودیم.
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، گفت: با رویکردی که مردم به این دولت داشتند رئیس جمهور  تلاش کردند که این رشد بی‌وقفه کنترل شود شاید شما سوال کنید که چرا باز در این دولت افزایش قیمت داشتیم؟ زیرا در دولت قبل اوراق قرضه چاپ شد و بدهی به مبلغ ۶۴۰ هزار میلیارد تومان وجود داشت که دولت سیزدهم اصل و سود آن را پرداخت کرد و همه جوره پای کار آمد و در راستای رشد و آبادانی کشور گام برداشت.
استاندار همدان با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و مصوبات هر سفر، ادامه داد: در هر سفر برای هر استان مبالغ خوبی را تصویب می‌کردند که متوسط برای ۵ تا ۱۰ سال بود که از مصوبات استانی همدان ۵۵ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ناتمام در حوزه‌های مختلف چون ورزش، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کتابخانه‌ها، علوم پزشکی و … بود، افزود: نمونه بارز آن انتقال آب بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی و احداث یک تصفیه ‌خانه بزرگ و مجهز بود، همچنین افتتاح بیمارستان اکباتان که دو دهه راکد مانده بود و نیز مرکز جامع سرطان که همه این اقدامات در ۳۳ ماه اتفاق افتاد.

قاسمی‌فرزاد به تکمیل مدارس و دانشکده‌هایی در دانشگاه بوعلی سینا، صنعتی وعلوم پزشکی اشاره و اظهار کرد: هم‌ افزایش تعداد کلاس داشتیم و هم خوابگاه برای دانشجویان ساخته شد.

وی گفت: اگر بخواهیم مسیر نورانی و خدمت رئیس‌جمهور شهید ادامه پیدا کند باید انتخابی همراه با بصیرت داشته باشیم و نباید دلخوش به سخنان شیرین که مبنایی برای عمل ندارند، باشیم و این را تجربه به ما ثابت کرده که عده‌ای فقط سخن شیرین می‌گویند و با واژه‌ها بازی می‌کنند و نیز تجربه ثابت کرده آنهایی که خوب صحبت می‌کنند عملکرد خوبی نداشته‌اند و عده‌ای که خوب کار می‌کنند فرصتی برای تبلیغ و ترویج کار خود را ندارند.

وی خطاب به رأی اولی‌های حاضر در این مراسم، گفت: شما نوجوانان که به سن قانونی برای رأی رسیده‌اید در روز ۸ تیر به همراه والدین خود در پای صندوق حاضر شوید و کانون در نظر دارد به قید قرعه به کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده خود در پای صندوق حاضر می‌شوند، جایزه بدهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه