اخبار فرهنگی و اجتماعی

قالیباف: همه را برای مشارکت در انتخابات بسیج کنید

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که باید مردم را برای مشارکت در انتخابات و تصمیم‌سازی خوب بسیج کرد.

به گزارش ایسنا،‌ محمدباقر قالیباف در جمع مسئولان ستادهای شهرستانی خود گفت: هر  کدام از شما یک ستاد موثر هستید که می‌توانید در وهله اول همه را برای مشارکت در انتخابات بسیج کنید. موضوع مهم دیگر تصمیم سازی خوب برای مردم عزیز است که در این شرایط سخت می‌خواهند از بین ۶ نفر یکی را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: کوتاه‌ترین و موثرین راه برای تغییر و تحول و تقویت نقاط قوت و تبدیل نقاط ضعف به نقطه قوت، انتخابات است که امروز این فرصت برای مردم فراهم شده است.

قالیباف با بیان اینکه سال اول مجلس دوازدهم و دولت چهارم با هم متقارن شده است‌،‌ گفت: امسال سال اول اجرای برنامه هفتم توسعه است؛ لذا همه چیز برای تحول فراهم شده است. جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق آمده و قدرت حل مساله را دارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ان شاءالله در «دولت خدمت و پیشرفت» کیک اقتصادی را بزرگ می‌کنیم. بخشی از مردم در فقر مطلق هستند و نمی‌توانند بپذیرند که اول پیشرفت رخ داده بعد مشکلات‌شان حل شود. خدمت نیز به معنای توجه به قشر محروم و افرادی است که در زیر خط فقر زندگی می‌کنند. نباید لحظه‌ای برای خدمت به آن‌ها درنگ کرد.البته این موارد در برنامه هفتم پیش‌بینی شده است. در کنار خدمت از مردم و قشر آسیب‌پذیر جامعه نباید غافل شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه