اخبار حوادث

‌پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در شیراز/ ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی خواهند بود

ایسنا/فارس فرماندار شیراز از پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز خبر داد.

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت:‌ در انتخابات ریاست جمهوری هر شهرستان به صورت یک حوزه انتخابیه مستقل فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: برای شهرستان شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، ارژن و سیاخ دارنگون پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۱۲۰ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان شیراز فعالیت خواهند کرد، تأکید کرد: قطعاً از ظرفیت دانشجویان هم در این زمینه استفاده خواهیم کرد، به طوری که در هر شعبه حداقل یک دانشجو حضور خواهد داشت.

شیبانی با تأکید بر اینکه برای تمام نقاط شهرستان پیش‌بینی صندوق اخذ رأی اعم از ثابت و سیار شده است،‌ گفت: شعبه سیار در نقاطی مانند بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و مراکز درمانی استفاده خواهند شد.

فرماندار شیراز اظهار کرد: برای نخستین بار در طول انقلاب اسلامی، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حافظیه و سعدیه شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شد که برای انتخابات ریاست جمهوری هم باز شعب اخذ رأی در این اماکن پیش‌بینی خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، به همین دلیل در برخی نقاط پرجمعیت پیش‌بینی ۲ یا ۳ شعبه اخذ رأی کرده‌ایم به عنوان مثال در حرم شاهچراغ(ع) ۵ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه