بازار

یک دست لباس شیک خرید کردی ولی ساعت مچی نداری؟

لباس ها و اکسسوری‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی امروزی دارند. این وسیله ها دیگر به مد و زیبایی خلاصه نمیشوند بلکه نمادی از شخصیت، فرهنگ ، سلیقه حتی وضعیت اجتماعی فرد مورد نظر مورد استفاده قرار میگرد. در این مقاله به اهمیت داشتن ساعت مچی خواهیم پرداخت طوری که شما هر چقدر لباس شیک و گران قیمت داشته باشید ملزم به داشتن ساعت مچی هستید. در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت مچی یکی از اصلی ترین اکسسوری های دنیای مد است و کارشناسان مد بر لزوم ساعت مچی خصوصا در آقایان تاکید بسیاری دارند. ساعت مچی تکمیل کننده تیپ هر شخصی است که به فرد هویت میبخشد. علاوه بر زیبایی که ساعت مچی دارد میتواند هویت شما را مشخص کند مثلا شخصی با لباس رسمی و با یک ساعت عقربه ای، همیشه نقش یک مدیر یا کارند اداری را بازی میکند، یا وجود یک ساعت نیمه اسپورت با کت و شلوار به تیپ نیمه اسپورتی فرد اشاره دارد.

راهنمای خرید ساعت مردانه برای انواع تیپ ها

لباس رسمی و ساعت مردانه

اگر قصد خرید ساعت مردانه را دارید به این نکات توجه داشته باشید، اگر رسمی پوش هستید از ساعت عقربه ای در انواع سبک رسمی و نیمه رسمی خرید کنید. اگر اهل سفر هستید از ساعت های عقربه ای دوزمانه استفاده کنید و یا میتوانید از انواع مدل های نیمه اسپورت برای خود انتخاب کنید. نکته ای که باید به خاطر داشه باشید عدم استفاده از ساعت های فول اسپورت با لباس رسمی است.

تیپ نیمه اسپورت و ساعت مردانه

اگر تیپ نیمه اسپورت دارید یعنی یک تیشرت ساده با یک شلوار جین و شلوار اسپورت انتخاب میکنید پیشنهاد ما به شما استفاده از ساعت های عقربه ای ارزان و ساده است. سادگی و ظرافت این ساعت ها برای تیپ شما عالی عمل میکند. اما میتوانید از ساعت های دیجیتال نیز استفاده کنید این ترکیب هم برای این سبک تیپ کاملا جواب است.

تیپ اسپورت و ساعت مردانه

اگر چنانچه تیپ کاملا اسپورتی دارید پیشنهاد میکنیم سری به ساعت های اسپورت بزنید مثلا خرید ساعت جی شاک میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد که اگر آنرا نیز با رنگبندی لباس خود ست کنید عالی خواهد بود.

ساعت های جی شاک اغلب قیمت مناسبی بین ۴ تا ۲۰ میلیون دارند، البته مدل های کپی شده این ساعت نیز بسیار زیاد است اگر قصد ندارید هزینه بیشتری بکنید به شما خرید ساعت جی شاک های کپی را پیشنهاد میدهیم که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین ساعت که قیمت معقولی دارد سالی بند است. بد نیست به دسته بندی جی شاک این فروشگاه نگاهی بیندازید. برای بازدید کافیست در گوگل عبارت “خرید ساعت جی شاک های کپی سالی بند” را در گوگل جست و جو کنید.

ساعت جی شاک های کپی

خرید ساعت زنانه با توجه به تیپ و مکان مورد استفاده

زمانی که بحث از ساعت خانم ها میشود وارد فاز تخصصی ساعت مچی میشویم. شما باید ساعت زنانه خود را نه تنها بر حسب تیپ بلکه مکان مورد استفاده خود را نیز در نظر بگیرید. برای استفاده از مجالس اگر لباس شما دارای زرق و برق است حتما ساعت های نگین دار و درخشنده انتخاب کنید. برای مصارف روزمره سعی کنید از بند چرمی و ساعتی ظریف را برگزینید، اگر لباس های اسپورتی میپوشید ساعت اسپورت به همراه ساعت های عقربه ای با صفحه بزرگ بسیار جذاب خواهد بود.

ساعت زنانه با توجه به تیپ و مکان مورد استفاده

انتخاب ساعت مچی بچگانه

خرید ساعت بچگانه نیازی به استاندارد ندارد میتوانید با هر پوششی برای کودک خود ساعت مچی تهیه کنید نکات زیر را هنگام خرید به خاطر داشته باشید. برای خرید ساعت مچی بچگانه زیر ۵ سال هر چقدر دارای زرق و برق و رنگ های متفاوت باشد جذابتر است. برای سنین زیر ۱۰ سال سعی کنید اندازه صحیح مچ کودک خود را انتخاب کنید و برای سنین بالا ۱۰ سال حتما سلیقه خود فرد را مورد توجه قرار بدید.

برای خرید ساعت مچی بچگانه بد نیست به دسته بندی بچگانه سالی بند مراجعه کنید قیمت های زیر ۲۰۰ هزار تومان با کیفیت های اورجینال و عالی میتواند خرید با صرفه و با کیفیتی برای شما باشد. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

معرفی برند های اقتصادی و اصل برای خرید ساعت مچی

همانطور که میدانید ساعت مچی جزو گرانترین اکسسوری های جهان است انتخاب برندی ارزان قیمت که کیفیت کافی را داشته باشد یکی از از اصلی ترین مسائل هنگام خرید ساعت است. به شما دو برند چینی خوش نام که امتحان خود را پس داده است و قیمت ساعت های آن اغلب زیر ۱٫۵ میلیون تومان است را معرفی میکنیم.

اولی ساعت نیوی فورس است. این برند موتورهای ژاپنی استفاده میکند و متریالی که مورد استفاده قرار میدهد واقعا عالی است بعضی از ساعت های این برند از ۴۰۰ تومان شروع میشود ! برند دوم مربوط به ساعت اسکمی میشود. این برند طراحی انحصاری بسیار کمی دارد و از برند های مطرح جهان در طراحی الگوبرداری میکند موتور های ژاپنی به همراه کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت مناسب تبدیل به برندی میشود که در ایران میتوانید روی آن حساب کنید.

فروشگاه خرید ساعت سالی بند

اگر قصد خرید ساعت مچی دارید به شما فروشگاه اینترنتی سالی بند را پیشنهاد میکنیم. این فروشگاه روی برند های میان رده تمرکز دارد و ساعت های کپی این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما میتوانید انواع ساعت های مردانه، زنانه و بچگانه را از این وب سایت با قیمت مناسب و بدون واسط خریداری کنید. برای بازدید کافیست عبارت “سالی بند” را در گوگل جست و جو کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر اعتماد هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *